Kontaktinformasjon
Innhold
Kontakt oss
- E-post: post@randaberg.kommune.no.
- Sikker sending: eDialog.
- Telefon: 51 41 41 00. (Telefontid: kl. 09.00-13.00).
- Besøksadresse: Randabergveien 370, 4070 Randaberg.
- Postadresse: Postboks 40, 4096 Randaberg.
- Åpningstider: Mandag-torsdag kl. 08.00-15.30, fredag kl. 08.00-15.00.
- Kommunenummer: 1127.
- Organisasjonsnummer: 934 945 514.
Mer om post, e-post og sikker sending med e-Dialog
Randaberg kommune er forpliktet til å behandle alle dokumenter, også e-post, i samsvar med bestemmelsene i offentlighetsloven (lov av 19. mai 2006 nr. 16). Det betyr blant annet at alle kommunens saksdokumenter, inkludert all korrespondanse til og fra kommunens ulike organer, som hovedregel er offentlige. Den som ønsker det, kan be om innsyn i kommunens saksdokumenter etter offentlighetsloven.
Alle henvendelser blir vurdert for journalføring. Send derfor ikke e-post til kommunen med informasjon som du ikke ønsker skal bli allment kjent.
Kommunen er etter arkivloven (lov av 4. desember 1992 nr. 126) forpliktet til å føre offentlig journal. I journalen skal all korrespondanse til og fra kommunen føres opp. Følgende opplysninger går som hovedregel fram av offentlig journal: Avsenders navn, mottakers navn, dokumentets dato og en kort beskrivelse av dokumentets innhold. Journalen blir imidlertid alltid ført på en slik måte at den ikke røper taushetsbelagte opplysninger.
eDialog: Klikk her for veiledning og pålogging.
NAV Randaberg
- Besøksadresse: Randabergveien 370, 4070 Randaberg.
- Postadresse: Postboks 78, 4096 Randaberg.
- Åpningstider: Klikk her for å se åpningstider NAV.
- Telefon: 55 55 33 33.
- Akutte situasjoner, kommunale tjenester: 98 90 60 72 (vakttelefon åpent kl. 09-15)
- Leder: Kel Tighe
Bestill møte med saksbehandler
Bestill møte med saksbehandler her
Ta kontakt med økonomiavdelingen
Send en henvendelse til Økonomiavdelingen i Randaberg kommune.
Vakttelefoner
Vakttelefoner Randaberg kommune, ettermiddag og kveld:
- Vann og avløp: 90 83 94 03
- Bygg og eiendom: 90 85 98 89
- Helse og velferd:
Solbakken sykehjem: 45 87 05 49
Randaberg sykehjem: 94 79 03 86
Landsbyhjemmet: 45 87 79 53
Avdeling Sentrum: 97 55 17 14
Vestre Goa bofellesskap: 95 46 68 01
Avdeling Torset: 41 64 39 63
Avdeling Dalen: 90 74 86 96
Nordheiå bofellesskap: 48 13 05 52
Vardheim bofellesskap: 48 11 47 84
Randaberg avlastningssenter: 91 68 99 98
Her får du oversikt over andre vakttelefoner.
Kommunens beredskapsledelse
Beredskapsledelsen i Randaberg kommune er identisk med kommunedirektørens ledergruppe, ordfører og enkelte fagpersoner.
Oversikt over kommunens beredskapsledelse
- Tone M. Haugen, konstituert kommunedirektør og beredskapsleder
Tlf.: 98 21 35 79
E-post: tone.m.haugen@randaberg.kommune.no - Jarle Bø, ordfører
Tlf.: 48 84 47 88
E-post: jarle.bo@randaberg.kommune.no
Stedfortreder: Renate Kolnes, tlf. 91 64 98 14 - Tone M. Haugen, beredskapsansvarlig og kommunalsjef Kommunikasjon og demokrati,
Tlf.: 98 21 35 79
E-post: tone.m.haugen@randaberg.kommune.no
Stedfortreder: Lene Solholm Tambustuen, tlf. 95 85 15 75 - Therese-Mari Nybø Lindal, kommuneoverlege
Tlf.: 97 15 39 20
E-post: therese-mari.nybo.lindal@randaberg.kommune.no
Stedfortreder:
Ingebjørg Sanne, tlf.: 41 61 81 79
Ina Larsen Matic, tlf. 48 44 63 84
- Elisabeth Sortland Sande, kommunalsjef Helse og velferd
Tlf.: 95 24 40 39
E-post: elisabeth.sortland.sande@randaberg.kommune.no
Stedfortreder: Siw Diane Myhre Johanson, tlf. 99 03 99 10 - Lars Helge Lassa Vedøy, kommunalsjef Økonomi
Tlf.: 99 70 3399
E-post: lars@randaberg.kommune.no - Hanne Kopperstad, fung. personalsjef Personal og organisasjon
Telefon: 92 69 94 91
E-post: hanne.kopperstad@randaberg.kommune.no - Petter Andreas Hagen, kommunalsjef Oppvekst
Tlf.: 47 84 72 83
E-post: petter.hagen@randaberg.kommune.no
Stedfortreder: Christel Vølstad, tlf. 95 02 35 69 - Tonje Kvammen Doolan, kommunalsjef Samfunn og kultur
Tlf.: 41 58 41 45
E-post: tonje.doolan@randaberg.kommune.no
Stedfortreder:
Knut Harald Dobbe, tlf. 93 28 52 04
Idar Kolnes Goa, tlf. 47 75 00 90 - Andreas Borge Håmsø, kommunikasjonsleder, nettredaktør
Tlf.: 92 65 08 95
E-post: andreas.borge.hamso@randaberg.kommune.no - Stedfortreder: Marita Raustein Larsen, tlf. 92 40 39 57
Nødnummer
Legevakt: 116117.
Brann: 110.
Politi: 112.
Ambulanse: 113.
Alarmtelefon for barn og unge: Alarmtelefon.
Barnevernvakten: Kontaktinformasjon.
Nettsted for førstehjelp: 113 FØRSTEHJELP.
Din egen fastlege - som har en øyeblikkelig hjelp-funksjon på dagtid, jf. forskrift om fastlegeordningen i kommunen.
Kontaktinformasjon Helse og velferd
Randaberg sykehjem
Telefon dagtid kl. 08.00-22.00:
- Avd. 2 Øst: 47 79 78 65
- Avd. 2 Vest: 47 69 84 46
- Avd. 3 Øst: 96 94 24 43
- Avd. 3 Vest: 94 01 26 31
- Fagkoordinator/fagansvarlig: 94 79 03 86
- Nattevakter: 98 90 47 64
- Faks: 51 41 93 10
Adresse: Torvmyrveien 4 (2. og 3. etg.)
Landsbyhjemmet
- Telefon: 45 87 79 53
- Adresse: Vistestølen 2
Tjeneste- og koordineringskontor
- Telefon: 90 83 94 08
- Mandag-fredag mellom kl. 09.00-11.00 og 13.00-14.30.
Postadresse:
Randaberg kommune, avd. for tjenesteplanlegging, postboks 40, 4096 Randaberg
Hjemmesykepleie
- Vakttelefon: 90 07 34 41 (stengt mellom kl. 11-13 og mellom kl. 20-22)
- Telefon forbeholdt SUS (hele døgnet): 94 16 24 94
Psykiatritjeneste
- Telefon dagtid kl. 08.00-15.00: 90 74 91 90
- Telefon utenom kontortid, legevakt: 116117
Kreftkoordinator
- Telefon dagtid kl. 08.00-15.30: 46 88 78 60
Demenskoordinator
- Telefon dagtid kl. 08.00-15.00: 48 88 21 46
Kommunal akutt døgnplass (KAD) på Randaberg sykehjem
- Telefon dagtid kl. 08.00-22.00: 96 94 24 43
- Telefon natt: 98 90 47 64
Solbakken sykehjem (tidligere Vistestølen)
- Telefon fagansvarlig sykepleier: 45 87 05 49
Solbakken legesenter
-
Telefon: 51 41 11 00 Mandag-fredag kl. 08.30-11 og 12.45-14.
Kommuneoverlegen
Kommuneoverlegen er kommunens øverste medisinskfaglige rådgiver, og skal tilrettelegge og lede det samfunnsmedisinske arbeidet i kommunen.
Viktige oppgaver er blant annet:
-
helsemessig beredskap
-
smittevern
-
miljørettet helsevern
-
folkehelse
-
rådgivning
-
forvaltning
-
kvalitetsutvikling
-
medisinsk faglig oppfølging av helsetilbudet i kommunen
Kommuneoverlegeoppgavene i Randaberg kommune er delt mellom tre overleger: Therese-Mari Nybø Lindal, Ingebjørg Sanne og Ina Matic. Sanne og Matic jobber også som fastlege ved Solbakken legesenter.
Therese-Mari Nybø Lindal, jobber i 50% stilling, (fast tirsdag og torsdag)
Tlf.: 97 15 39 20
E-post: therese-mari.nybo.Lindal@randaberg.kommune.no
Ingebjørg Sanne, assisterende kommuneoverlege jobber i 50% stilling (fast mandag og fredag)
Tlf.: 41 61 81 79
E-post: ingebjorg.sanne@randaberg.kommune.no
Ina Matic, stedfortreder for legene
Tlf.: 48 44 63 84
E-post: ina.larsen.matic@randaberg.kommune.no
Politisk sekretariat
E-post: politikk@randaberg.kommune.no eller tlf. 97 15 47 67.
Politiske gruppeledere
Klikk her for kontaktinformasjon gruppeledere.
Tannlegevakten Stavanger
Samarbeid mellom flere kommuner
Tannlegevakten Stavanger tilbyr akutt tannlegetime for innbyggere i kommunene Bjerkreim, Eigersund, Forsand, Gjesdal, Hå, Hjelmeland, Klepp, Kvitsøy, Lund, Randaberg, Rennesøy, Sandnes, Sokndal, Sola, Stavanger, Strand og Time.
Tannlegevakt brukes ved akutt behov for tannlege utenom ordinære åpningstider, som i helger, under høytider og på helligdager.
Adresse: Tastagaten 30/32, 4007 Stavanger
Telefon: 51 52 33 44
Åpningstider: Lørdag, søndag og helligdager, kl. 11.00–15.00
Hjemmeside: https://www.tannlegevakt.nu/rogaland/stavanger/tannlegevakten-stavanger/
Randaberg tannklinikk
Klinikken finner du i Randaberg helsesenter, Torvmyrveien 4. Klinikken ligger i 1. etasje med gratis parkering i kjelleren.
Telefon: 51 50 68 90
E-post: randaberg@throg.no
Hjemmeside:https://www.tannhelserogaland.no/tannhelse/pasient/tannklinikker/randaberg-tannklinikk
Meld feil
Meld fra til kommunen om feil på vei, park, vann, avløp og renovasjon.
Bruk vakttelefonen ved akutte hendelser.
Meld feil-siden blir normalt ikke sjekket utenom kommunens åpningstider. Alle akutte situasjoner eller hendelser på vann, avløp, vei og park må derfor meldes direkte til vakttelefonen,
tlf. 90 83 94 03.
Lyse skal ha melding om feil på gatelys:
Varslingsliste for Mekjarvik industriområde
SMS - innbyggervarsling
Kommunen sørger for at du raskt får beskjed via SMS, for eksempel ved planlagt vedlikehold av ledningsnettet, uventet vannstans, stenging av veier, eller annen viktig informasjon.
Varsling på adresser
Varslingen skjer ved at det blir sendt ut SMS til alle mobiltelefoner. Systemet er adressebasert, som betyr at melding blir sendt automatisk til telefonnummer som er registrert innenfor et gitt område eller bestemte adresser i kommunen som er berørt av en hendelse som for eksempel vannavstenging, strømstans, brøyting osv.
Bor du i kommunen, men får ikke varsling?
Adressedatabasen som blir benyttet under varsling er en sammenstilling av informasjon fra Folkeregisteret og Kontakt- og reservasjonsregisteret. Du kan sjekke og oppdatere din informasjon i Kontakt- og reservasjonsregisteret. Informasjonen oppdateres i SMS-systemet månedlig.
Innbyggere under 16 år mottar ikke varsel.
Hemmelig nummer, eller behov for varsling på flere adresser?
Adressedatabasen fanger ikke opp personer med hemmelig nummer, hvilket betyr at de ikke mottar varsling med dagens system. Du som har et slikt nummer og ønsker varsling, kan registrere deg i innbyggerportalen, som blir holdt hemmelig for alle andre.
Innbyggerportal Everbridge - Klikk her for å opprette/administrere SMS-varsling til ditt telefonnummer.
På innbyggerportalen kan du også legge inn varsling for flere adresser på ditt telefonnummer.
Varsles også bedrifter?
Adressedatabasen som blir benyttet under varsling inneholder også adresse og telefonnummer til bedrifter. Det kan være vanskelig å nå de rette personene og bedriften anbefales derfor å endre eller legge til mobilnummer og kontaktpersoner som skal varsles ved enkelt å logge inn på innbyggerportalen.
Varslingssystemet er ment som en sikkerhet for din bedrift, virksomhet eller institusjon.
Hvis vi skal kunne nå dere på en rask og effektiv måte er vi avhengige av hjelp fra dere.
Vi ber dere derfor om at riktig kontaktperson blir registrert.
Personvernet er ivaretatt
Utvalget av innbyggere som blir varslet hentes fra offentlige registre etter søknad fra hver enkelt bruker og etter godkjennelse fra Skattedirektoratet.
Data som hentes og behandles av Everbridge (tidligere UMS) benyttes kun til varslingstjenester og blir ikke utlevert til andre.
Fant du det du lette etter?
Hva forsøkte du å finne?