"Sommer i Randaberg" - tilbud om ferieaktiviteter for barn og unge i skoleferien

Publisert: 25.05.2021
Lurer du på hva du skal gjøre i skoleferien? Det skjer mye kjekt i Randaberg i sommer!

Du kan delta på fotballskole, tenniscamp, håndballskole, speidersommerferie og re-design, eller bli med på e-sport.

Randaberg Arena holder åpent i hele sommer.

I sommer blir Randaberg Arena bygd om til en aktivitetspark. Her kan du delta på frisbeegolf, badminton på gras, boblefotball, fotballtennis og mye mer. Tilbudet er gratis for alle under 16 år.

Aktivitetstilbud i uke 27.

Utenom dette, har fritidsavdelingen i Randaberg kommune tilbud om aktiviteter i uke 27, for elevene fra 5. trinn og oppover. Aktivitetene her er SUP padlebrett, ridning, Air By Bolder (på Tvedtsenteret) eller trial (motorsykkel).

Her kan du lese mer om alle tilbudene

- Noen kan ønske å delta, men blir hindret av familieøkonomi. Alle tilbudene har friplasser. Ta kontakt med avdeling Fritid, eller arrangøren av de ulike tilbudene, så finner vi en løsning, sier Ingunn Moa, avdelingsleder for Fritid i Randaberg kommune.

Småjobbsentralen har åpent i tre uker.

Småjobbsentralen har åpent i uke 26, 27 og 28, for deg som er 13 år og eldre. Småjobbsentralen formidler småjobber mellom ungdom og privatpersoner.

- Innimellom jobboppdragene, kan du i åpningstiden spille Playstation, øve deg på 3D-print eller gjøre andre aktiviteter, avslutter Ingunn Moa.