Velkommen til informasjonsmøte om KIWI

Publisert: 03.06.2021
Randaberg kommune inviterer til informasjonsmøte i forbindelse med detaljregulering for KIWI i Dalveien 2 og 2 A.

Møtet er i kommunestyresalen på Randaberg kommunehus, Randabergveien 370, onsdag 9. juni kl. 17.00.

Lenke: Her kan du lese mer om detaljreguleringsplanen for KIWI.

Frist for påmelding er 7. juni.

Vi ber om påmelding med navn på deltakere, sammen med e-postadresse og telefonnummer. Påmeldingen sendes til e-post: tonje.doolan@randaberg.kommune.no.

- Vi krever påmelding, for å sikre at vi klarer å opprettholde avstander i samsvar med smittevernhensyn, samt for å kunne drive eventuell smittesporing, opplyser Tonje Kvammen Doolan, kommunalsjef Miljø og samfunnsutvikling.

Kan bli digitalt møte.

Hun gjør oppmerksom på at møtet blir gjennomført digitalt, dersom det blir for mange deltakere i forhold til smittevernreglene, eller at det kommer endringer i smittevernreglene.

Velkommen til møte!

Skisse: Slik ser arkitektfirmaet Job Arkitekter for seg at KIWI og området rundt skal se ut en gang i framtiden.