Idrettsheider

Som vanleg vart idrettsutøvarar med medalje i norske og internasjonale meisterskap heidra første nyårsdag.

Foto: Norges SkytterforbundOrdførar Bjørn Kahrs delte ut heider og diplom til desse:

Randaberg IL Volleyball:
    Innandørs:
    Regionlag, NM U16. Fylgjande spelarar frå Randaberg fekk bronsemedalje: Madelen Håland (født 1999), Anita Vistnes (født 1998) og Martine Gilje * (født 1998).

Elite, herre:
    Bronse, eliteserien.

Sandvolleyball:
    Live Sørbø (født 2000) fekk sølv i NM U15.
    Vilde Sørbø **deltok i EM U18, der ho og makker, Helene Thelle, endte på 17. plass.

Knut Høie Håland, Stavanger Pistolklubb:
    Sølvmedalje i NM feltskyting, revolverfelt klasse junior. (På biletet over ser vi Knut framme t.v., saman med nokre av dei andre norske deltakarane i Nordisk meisterskap felt (foto: Grete Nilsen, Norges Skytterforbund)).

Thor Geir Harestad, Randaberg Sjakklubb:
    Deltatt i senior-EM sjakk for utøvarar over 60 år. Harestad tok ein åttandeplass i mesterskapet i Portugal.

* Martine Gilje tok også gull i NM for klubblag U17 med KFUM Stavanger.
    ** Vilde Sørbø tok også gull i NM for klubblag U17 med KFUM Stavanger.