Open gard

Vistnestunet har open gard søndag 26. august kl. 11-15.

Førstkomande søndag er Vistnestunet besøksgard open for alle som vil. Det er gratis inngang. Kafeen opnar allereie kl. 9,  og her blir det servert lapper, kaffe, saft og kakao.

- Det er lagt opp til ulikt program førstkomande søndag. Kl. 13 er det fôring av dyra - vi har villsau, høner og kaniner - og turer med hest og kjerre er det kl. 12 - 15. Vi legg fram stylter, kubb og hoppetau, og i tillegg kan du hoppe i høyet på låven, opplyser formidlar og kulturkonsulent Reidun Irene Bjordal i Randaberg kommune.

Denne augustsøndagen er Vistnestunet også startstad for den første "Vistemarsjen", arrangert av Sandnes Tur & Trim (STT) og Norges turmarsjforbund (NTF), i samarbeid med Vistnestunet og Randaberg kommune. Marsjen starter kl. 9-11 frå Vistnestunet.

Her finn du meir informasjon om NTF og Vistemarsjen.

- Eg ynskjer alle hjarteleg velkomen til ein flott søndag på Vistnestunet. Det er meldt godt vêr, avsluttar Reidun Irene Bjordal.