Landsbymestere

Goa skule, klasse 8A, vart kåra til Landsbymestere under arrangementet i Harestadmyra torsdag 20. september.

Landsbymesteren vart i år arrangert for andre år på rad - og som i fjor under leiing av Raft-klinikken. I år deltok 9 lag og 250 elevar frå 8. klassetrinna ved skulane Goa, Grødem, Harestad og Teinå (Stavanger). Etter vinnaren Goa 8A (25 poeng), kom Harestad 8B (18 poeng) på sølvplass og Teinå 8B (17 poeng) på bronseplass.

Konkurransen bestod av seks deløvingar, som alle representerte ulike former for grenseløse utfordringer. Her var det stafett, løft & kast, kunnskapsdel, styrke, samarbeid & koordinasjon og straffesparkkonkurranse. Lars Monsen opna konkurransen og landslaget sin keeper, Rune Almenning Jarstein, deltok i den avsluttande straffespark-konkurransen. Premieutdelinga var lagt til Landsbykonferansen i Randaberghallen.

Sjå film frå Landsbymesteren 2012: