Folkemøte om E39

Statens vegvesen, Stavanger kommune og Randaberg kommune inviterer til informasjonsmøte om E39 Smiene - Harestad, mandag 21. mai kl. 19 - 21 i Tasta bydelshus.

Statens vegvesen inviterer også til open kontordag, onsdag 30. mai kl. 12 - 20 i Tasta bydelshus. Tasta bydelshus ligger i Eldfiskbakken 7 på Tasta. Vis bydelshus på kart.

Kommunedelplan for E39 Smiene-Harestad er allereie lagt ut på høyring.

På informasjonsmøtet vil Statens vegvesen informere om kommunedelplanen, framdrift og høyringsfrister i Stavanger og Randaberg kommune. Det er mogeleg å stille spørsmål og kome med innspel. Statens vegvesen, Randaberg kommune og Stavanger kommune vil delta med representantar.

Under open kontordag blir det høve til å snakke med sakshandsamar i Statens vegvesen på tomannshand. Det blir samstundes høve til å gje vegvesenet tilbakemeldingar. Det vil vere representantar frå begge kommunene til stades under open kontordag.

Les meir om prosjektet Smiene - Harestad på vegvesenet si heimeside