Bjergsted Gitarfestival 2012

Bjergsted Gitarfestival startar med konsertar i Randaberg denne veka.

Bjergsted Gitarfestival blir denne veka arrangert for aller første gong, og har ambisjonar om å bli ein årleg festival, der nasjonale og internasjonale gitaristar blir invitert for å gje konsertar, mesterklasser og seminar. Målet med festivalen er å gje klassisk gitar ein plass i musikklivet i sør Rogaland. Gitarfestivalen har konsertar både i Eigersund, Stavanger og Randaberg.

Opplegget i Randaberg er utvikla i samarbeid med lærarar i gitar, song og biletkunst ved Randaberg kulturskule.

Program Randaberg:

• Torsdag 9.2, Randaberg kyrkje kl. 18 - 19. Gitaristen Ahmet Kanneci. Inngang vaksne kr. 150,-, barn/student/honnør kr 50,-. Billettar kan du kjøpe via servicetorget, Randaberg kommune, tlf. 51 41 41 00, eller ved inngang.
    • Laurdag 11.2, Randaberg kyrkje kl. 16 - 16.45. Gitar- og songelevar frå Randaberg kulturskule, Randaberg skulekor og Stavanger kulturskule deltar. Gratis inngang for alle.