Randaberg kommune varsler oppstart av planarbeid etter plan- og bygningsloven § 12-8.
Berørte parter og andre interesserte kan uttale seg innen fristen 5. september 2021.
Send innspill og merknader skriftlig til:
E-post: post@randaberg.kommune.no, eller som brev til:
Randaberg kommune, Miljø og samfunnsutvikling, postboks 40, 4096 Randaberg.
Åpent møte
Randaberg kommune vil holde et informasjonsmøte om planarbeidet.
Dag: Torsdag 12.08.2021.
Tid: Kl. 17.00.
Sted: Kommunestyresalen, kommunehuset, Randabergveien 370.
Det blir anledning til å stille spørsmål til prosjektet og planen. Vi ber om påmelding med navn på deltakere, sammen med e-postadresse og telefonnummer. Påmelding sendes til anna.kraus@randaberg.kommune.no. Frist for påmelding er 10. august. Påmelding kreves for å sikre at vi klarer å opprettholde avstander i tråd med smittevernhensyn, samt for å kunne drive eventuell smittesporing.
Spørsmål?
Andre spørsmål til planarbeidet kan sendes til Anna Katharina Kraus.
E-post: anna.kraus@randaberg.kommune.no.
Telefon: 51 41 41 00.
Aktuelle dokumenter:
Skisse: Planområdet, Dalveien 3 og 5.
Hva forsøkte du å finne?