Bildet: ofisielle åpning av Selvbetjent bibliotek. Fra venstre: kommunalsjef Samfunn og kultur, Tonje Kvammen Doolan, renholder Beate Raustein, tidligere ansatt på biblioteket Rune Stokdal (nå pensjonist) og biblioteksjef Sebastian Rafal Jazdzewski.

Randaberg har nå selvbetjent bibliotek

Av: Kommunikasjon
Publisert: 23.10.2023
Tjenesten er tilgjengelig alle dager fra kl. 9 til 22.

Besøkende til Randaberg folkebibliotek kan nå ta i bruk selvbetjent bibliotek.

Tjenesten utvider bibliotekets åpningstider for brukere over 18 år til kl. 22 om kvelden. Derfor kalles det også "meråpent bibliotek". Dette betyr at det er mulig å være i biblioteket, studere, låne bøker og bruke nettet alle dager fra kl. 9 om morgenen til kl. 22 om kvelden.

For å få tilgang, må du signere at du har lest og akseptert bibliotekets nye reglement, enten i skranken eller på "Min side" i appen.

Hvordan komme i gang:

• Ta med bibliotekkortet ditt – enten fysisk eller i appen (Bibliofil).
  • Skann kortet på kortleseren ved inngangsdøren (strekkoden oppover).
  • Tast inn din personlige PIN-kode.
  • Velkommen inn!

Du kan finne mer informasjon om vilkarene for tilgang i bibliotekets personvernerklæring.