Rutinesvikt gir forsinket postgang

På grunn av svikt i våre rutiner, har det ikke blitt sendt ut brev og vedtak fra Tjeneste- og koordineringskontoret siden 24. april.

Innhold

    - Dette er en klar svikt i våre rutiner, som ikke skal skje og som vi beklager på det sterkeste, sier Mona Herheim, avdelingsleder for Tjeneste- og koordineringskontoret.

    Feilen ble lokalisert på en tjeneste på en av kommunen sine servere, som gjorde at elektronisk brevkorrespondanse fra fagprogrammet Gerica stoppet helt opp fra 24.-25. april og frem til 18. juli.

    Brevene blir sendt ut nå
    Alle brev og vedtak fra denne aktuelle perioden blir sendt ut fortløpende fra og med torsdag 18. juli. Det kan derfor være at enkelte innbyggere mottar mye post i dagene framover.

    Rutinene er endret
    For å sikre at postgangen ikke skal stoppe opp igjen, er rutinene blitt endret.

    - Saksbehandlerne på Tjeneste- og koordineringskontoret og IT-avdelingen går nå sammen om å overvåke utsendelsen, slik at alle brev og vedtak heretter blir sendt ut når de skal, opplyser Mona Herheim.

    Klageadgang
    Om du er i tvil: Klageadgangen på forvaltningsvedtak er tre uker fra du mottar brevet.

    Har du spørsmål? 
    Ta kontakt med Tjeneste- og koordineringskontoret på tlf. 958 17 429.

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?