Denne uken er det klart for nye politiske møter for blant andre ordfører Jarle Bø (Sp) (står) og varordfører Øystein Stjern (KrF).

Ny politisk møterunde

Av: Kommunikasjon
Publisert: 02.05.2023
Denne uken er det ny politisk møterunde. Oversikt over møtedager og tider får du her.

Blant sakene som skal opp i denne runden er kommunalt legesenter (som planlegges for oppstart fra 1. september), detaljregulering for sykkeltiltak langs Randabergveien (fra Vistnesveien til kommunegrensen med Stavanger), og tilstandsrapport for Randabergskolen 2022.

Her er møteplanen for de politiske møtene i uke 18:

Tirsdag 2. mai:

Onsdag 3. mai:

Torsdag 4. mai:

Husk at du kan følge møtene i begge hovedutvalgene, i Formannskapet og i Kommuneplanutvalget direkte på vårt nett-tv. Møtene i Eldrerådet, Ungdomsrådet og Råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne sendes ikke på nett-tv.