Tone M. Haugen konstituert som kommunedirektør

Ny konstituert kommunedirektør

Av: Kommunikasjon
Publisert: 07.08.2024
Kommunalsjef for Kommunikasjon og demokrati Tone M. Haugen er konstituert som kommunedirektør i Randaberg kommune.

I et ekstraordinært møte i Formannskapet onsdag 7. august ble kommunalsjef for Kommunikasjon og demokrati, Tone M. Haugen konstituert som kommunedirektør. Konstitueringen varer til nyansatt kommunedirektør tiltrer stillingen etter Anne Berit Berge Ims. «Det var et naturlig valg», sier ordfører Jarle Bø. Haugen var konstituert i sist overgangsperiode, og denne oppgaven løste hun på en god og trygg måte. I en mellomperiode som vi nå er i, trenger vi noen som kjenner kommunen og organisasjonen, som enkelt kan videreføre det arbeidet vi er i gang med, og sørge for stødig drift fremover. Da er Tone M. Haugen rett person, sier Bø.

Rekruttering påbegynt
— Vi er i gang med rekrutteringsprosessen og satser på å ha ansatt ny kommunedirektør i løpet av denne høsten, legger ordfører Jarle Bø til.