Nå kan du flytte vaksinetimen din selv

Av: Kommunikasjon
Publisert: 10.08.2021
Randaberg kommune åpner opp for at folk selv kan endre timeavtalen for vaksinasjon.

Du kan flytte vaksinetidspunktet i timebestillingsystemet:

Gå inn her for å bestille og endre din vaksinetime

Nye timer blir lagt ut fortløpende
- Dette er særlig aktuelt for de som har fått time til dose 2 av koronavaksinen, og som nå kan endre intervallet fra 12 til 10 uker, opplyser vaksinekoordinatorene Inger Elin Myhre og Siw Diane Myhre Johanson i Randaberg kommune.

- Dersom du ikke finner ledig time som passer første gang, kan du gå inn ved en senere anledning og sjekke. Det blir lagt ut nye timer fortløpende, når vi vet mer om hvor mange vaksiner vi får tildelt hver uke, sier de to.

Mer fleksibel løsning
- Vi går med andre ord bort fra å flytte timene automatisk to uker frem, fra 12 til 10 ukers intervall av dose 2, til en løsning der innbyggerne gjør dette selv. Vi mener dette gir en mer fleksibel løsning for den enkelte, sier Inger Elin Myhre og Siw Diane Myhre Johanson.

Vaksinetelefonen 404 08 894 er åpen hver ukedag mellom kl. 08.30 og 10.30, dersom du har behov for hjelp til å bestille, endre eller avbestille time til koronavaksine.