Kart som viser hvor utelageret i Viststølen 3 befinner seg.

Levering av hageavfall

Av: Kommunikasjon
Publisert: 12.04.2024
Har du ekstra hageavfall? Lørdag 13. april kan du levere inn ekstra hageavfall på utelageret i Vistestølen 3.

Porten er åpen fra klokken 9 til 13 og hageavfallet er helt gratis å levere. I tømmekalenderen finner du oversikt over andre dager resten av året der du kan levere hageavfall på Vistestølen og annen nyttig informasjon.

Også åpent 20. april
Dersom du ikke har mulighet til å levere hageavfall i helga er det bare å samle opp, for neste lørdag 20. april vil også lageret har åpent for levering av hageavfall.

Kun hageavfall
Det er dessverre ikke lenger mulighet å levere elektronisk eller farlig avfall på lageret i Vistestølen, dette kan leveres gratis hos en betjent gjenvinningsstasjon for eksempel IVAR (Interkommunalt selskap, som betyr at det eies av flere kommuner, blant annet Randaberg kommune) eller hos en forhandler som selger samme type produkt som du ønsker å kaste.