Kulturtilbud som stenges ned

Her er oversikt over virksomheter innenfor det kommunale kulturtilbudet som stenges ned torsdag 12. og fredag 13. mars.

Følgende virksomheter innenfor det kommunale kulturtilbudet stenger som følge av de regionale og nasjonale tiltakene knyttet til koronavirusepidemien:

• Randaberg folkebibliotek stenger fra torsdag 12. mars, kl. 16.00.
    • Randaberghallen stenger fra torsdag 12. mars, kl. 16.00.
    • Randaberg kulturskole stenger ordinær drift fra torsdag 12. mars, kl. 16.00.
    • U59 holder stengt fra i morgen av, fredag 13. mars.
    • Motorsenteret i Myra stenger fra i dag, torsdag 12. mars.
    • Frivilligsentralen har stengt all virksomhet på Landsbyhuset fra i dag, torsdag 12. mars.
    • Kommunale skolelokaler stenges for aktivitet og trening i regi av frivillige organisasjoner og andre fra i dag av, torsdag 12. mars.
    • Alle arrangementer ved Varen Randaberg kulturscene til og med 26. mars er avlyst eller utsatt. Billetter for avlyste konserter vil bli refundert. Vi jobber med å avklare om arrangementet med Drillo og Arne Scheie blir avlyst eller utsatt. Vi sender ut informasjon straks vi vet noe mer.
    • Tilbudet gjennom Den Kulturelle Spaserstokken, konsert med Randi Tytingvåg på Vardheim og Vistestølen 25. mars, er avlyst.
    • Jærmuseet har stengt alle sine anlegg for publikum fra og med 13. mars og fram til påske. For Randaberg sin del gjelder dette Tungenes fyr og Vistnestunet. Tungenes fyr holder dermed stengt på søndagene i denne perioden, og konserten med Ida Jenshus blir utsatt. På Vistnestunet blir arrangementet "Mer av det som gjør godt!" 18. mars utsatt.