To gutter på steiner

Hjemme i ferien?

Av: Kommunikasjon
Publisert: 21.06.2024
Skal dere være hjemme i sommer? Utforsk Randaberg!

Hvor finner jeg ulike steder i kommunen?
Sommerferien er rett rundt hjørnet, og ikke alle planlegger å reise bort. Planavdelingen har sammen med avdeling Fritid laget et oversiktskart over hvor og hvordan du finner ulike steder som du og din familie kan oppsøke i sommer.

Noen steder kan du bade, andre steder kan du leke, gå tur eller ha piknik.

Grønne turer
På lenken under finner du forslag til fotturer, sykkelturer og sanketurer i Randaberg. Her kan  du utforske lokale skatter, oppleve nærmiljø og skape minneverdige øyeblikk sammen.

Sommer i folkehallene
I skolens sommerferie fra 24. juni - 11. august byr folkehallene på gratis sommeraktiviteter for barn og unge – et stort utvalg i aktiviteter for store og små.

De har åpent hver dag, ingen forhåndsbestilling nødvendig.

Og best av alt – det er gratis inngang, både for barn og voksne i følge med barn. Utstyr er også inkludert.

Parkene er for barn opptil 16 år.

På denne siden finner du felles informasjon om sommerskoler og aktiviteter via lag og foreninger.