Kommunedirektør Anne Berit Berge Ims hilser på tre damer med lang fartstid i kommunen, og som nå har gått av med pensjon. Fra venstre Marianne Bergesen (Bolig), Sissel Vestøl (NAV Randaberg) og Sissel Austnaberg Bø (NAV Randaberg). Sissel Vestøl er den i denne trioen som har lengst fartstid, 34 år.

Heder til trofaste medarbeidere

Av: Kommunikasjon
Publisert: 09.03.2023
13 ansatte i Randaberg kommune ble torsdag hedret for lang og tro tjeneste av ordfører og kommunedirektør.

Det var fint dekket til i kommunestyresalen under erkjentlighetsfesten torsdag. I tillegg til gode ord og heder, var det rikelig med tid til småprat rundt bordet, smørbrød og kaker.

Tradisjonen tro gir Randaberg kommune erkjentlighetsgaver til ansatte som har 25 års tjeneste og ansatte som har sluttet på grunn av alders- eller uførepensjon, men som har minst 20 års fartstid i kommunen.

Torsdag var det duket for fest og feiring av trofaste medarbeidere på kommunehuset.

Under festlighetene i kommunestyresalen deltok 13 ansatte, 3 ansatte var forhindret fra å delta. Sammen med de 13 ansatte deltok også ordfører Jarle Bø, kommunedirektør Anne Berit Berge Ims, og Gro Tuxen Steingildra, Mari Tande Mortensen og Hanne Kopperstad fra personalkontoret.

I tillegg til god mat, god drikke og gode ord, kunne de ansatte reise hjem med hver sin blomsterbukett, gavekonvolutt (til ansatte med 25 års fartstid) og krystallskål eller gavekort (til pensjonistene).

Ansatte som har gått av med pensjon etter minst 20 år

Fin bukett tidligere ansatte, fra venstre Anne Haukali (Helsestasjonen), Sissel Austnaberg Bø (NAV), Sissel Vestøl (NAV), Ole Bernt Lenning (kommuneoverlege), Marianne Bergesen (Bolig), Jan-Kåre Ruud (Beredskap), Anne Berit Berge Ims (kommunedirektør), Siv Tone Gya Klüver (Solbakken barnehage), Gunhild Vårvik Tangeland (Goa skole) og Jarle Bø (ordfører). Ikke til stede: Berit Øverland og Egil Michaelsen (Fritid).

Ansatte som har vært ansatt i 25 år

Fin bukett ansatte med lang fartstid i kommunen, fra venstre Sanong Larsen (Renhold), Linda Årstad (Solbakken barnehage), Mary-Ann Owe Kleven (Solbakken barnehage), Maiken S. Nilsen (Harestad skole), Jarle Bø (ordfører), Bodil Steinskog (Bolig) og Anne Berit Berge Ims (kommunedirektør), Ikke til stede: Gullermo Curea Baro og Egil Michaelsen (Fritid).