Frivilligbørs 2024

Av: Kommunikasjon
Publisert: 15.07.2024
Tirsdag 24. september er det igjen duket for Frivilligbørs i Randaberg.

På frivilligbørsen møtes lokale bedrifter, frivillige organisasjoner og offentlige virksomheter ansikt til ansikt og utveksler ønsker og ideer til samarbeid. I løpet av et par timer skapes nye muligheter, lokale nettverk og konkrete samarbeidsavtaler.

I 2023 var det mer enn 50 lag, organisasjoner, frivillige, bedrifter og privatpersoner som deltok på Frivilligbørsen i Varen kulturscene. I løpet av kvelden ble det signert 75 avtaler. Les mer om avtalene som ble inngått i 2023.

Hold av datoen, mer informasjon kommer
Tirsdag 24. september blir det arrangert frivilligbørs på Varen kulturscene. Sett av dagen, mer informasjon kommer i slutten av august.

Bildet: — Velkommen til Frivilligbørs i Varen kulturscene, sier arrangørene fra Randaberg kommune, fra venstre, Bente Monica Reilstad, Morten Kvanvik Rønne og Ingunn Moa.

Hvorfor er frivilligbørs viktig?
Frivilligheten kan finne ressurser for å gjennomføre aktiviteter og finne samarbeidspartnere. I tillegg får de vist fram hva de brenner for og hvordan de kan bidra i samfunnet.

Bedriftene blir mer synlig, får vist fram verdiene sine og får synliggjort at de er med på å bygge lokalsamfunnet. Bedriftene kan være gode støttespiller for de frivillige, de får bli en del av felleskapet samtidig som de skaper nye relasjoner.

De offentlige har også stor nytte av Frivilligbørs, ikke minst å kunne være en støttespiller for frivillig engasjement og gode lokalsamfunn.

Du kan lese mer om Frivilligbørs på frivilligbors.no.