Folkemøte om 100-årsjubileet

Tirsdag 28. mai er det folkemøte om Randaberg kommune sitt 100-årsjubileum i 2022.

Dag og tid: Tirsdag 28. mai kl. 18.00.
    Sted: Det store auditoriet på Harestad skole/Varen kulturscene.

- Vi inviterer til et folkemøte der vi ønsker innspill rundt feiringen av Randaberg som egen kommune i 100 år. Jubileumsåret er 2022, men prosessen starter nå, sier kultursjef Anders Jaarvik.

Kom med innspill!
    - Dersom du sitter med gode ideer, tanker, innspill, et ønske om å bidra, da må du komme på folkemøtet. Vi ønsker deltagelse fra alle typer mennesker, i alle aldre, i ulike jobber og med ulike interesser, fordi vi ønsker at denne feiringen skal avspeile hvem vi er,  vi som bor her, sier han.

Skal utarbeide forprosjekt
    Kultursjefen sier at de har engasjert 2 av kommunens aktive kulturaktører, Arild Schøld og Merete Økland Espedal, til å utarbeide et forprosjekt for jubileet.

- På møtet vil de lytte nøye på alle innspill som kommer, og over sommeren legger de fram forslag for politikerne i Randaberg, avslutter Anders Jaarvik.

Les mer om møtet på Facebook.