Påmelding for Den nasjonale sykkelkonferansen 2024 er nå åpent.

Den nasjonale sykkelkonferansen 2024

Av: Kommunikasjon
Publisert: 12.03.2024
Påmelding til den nasjonale Sykkelkonferansen 4.-6. september på Clarion Hotel Energy Stavanger er nå åpen.

Konferansen arrangeres annethvert år og er den største og viktigste møteplassen for alle som jobber med sykkel, samferdsel, folkehelse, bærekraft og by- og tettstedsutvikling som fag- og interessefelt.

300 politikere, planleggere og virksomheter fra hele landet vil samles for å diskutere hvordan Norge skal bli et bedre land å sykle i. Mange byer har fått til mye, det blir erfaringsutveksling og inspirasjon fra inn- og utland.

Den nasjonale sykkelkonferansen 2024 arrangeres av Syklistforeningen i samarbeid med et lokalt vertskap bestående av Rogaland fylkeskommune, kommunene Stavanger, Sandnes, Randaberg og Sola, Kolumbus, Statens vegvesen, Trygg Trafikk Rogaland og Rogaland Syklistforening.

Syklistenes Landsforening arrangerte den første nasjonale sykkelkonferansen i Oslo i 1989.

Les mer om den Den nasjonale sykkelkonferansen 2024 her.