Skjermdump fra Facebook-arrangementet (illustrasjonsbilde).

Bassenget skal tømmes!

Av: Kommunikasjon
Publisert: 19.09.2023
Mandag 25. september fra klokka 18 til 19.30 kan du bli med på å tømme bassenget ved gamle Harestad skole. Alt er gratis!

— Den nedlagte svømmehallen skal bli til regionens, Norges, Nord-Europas eller kanskje verdens kuleste ungdomssted. Men akkurat nå er det fylt opp av gamle møbler, skolepulter, stoler, bord, hyller, benker og mye annet krims krams. Vi trenger derfor din hjelp til å tømme bassenget, forteller Bente Monica Reilstad og Morten Kvanvik Rønne fra Randaberg kommune.

Frivilligsentralen i Randaberg og Randaberg kommune arrangerer derfor 25. september "loppemarked" ved den gamle Harestad skole i Torvmyrveien 7, for å gjøre bassenget klart for bygdas ungdommer.

— Kom og hent det du kan ha bruk for, alt er gratis, forteller Reilstad og Rønne.