Åpent på kommunens utelager

Publisert: 19.04.2022
Lørdag 23. april mellom kl. 9 og 13 er det innsamling av hageavfall, EE-avfall, hvitevarer og farlig avfall.

Levering av avfall på Vistestølen
Har du ekstra hageavfall, EE-avfall, hvitevarer eller farlig avfall kan dette leveres på kommunens utelager i Vistestølen 3, lørdag 23.april.

Se tømmekalenderen for mer informasjon.

Vær obs på at Randaberg kommune ikke kan ta imot gulvbelegg, vinduer, impregnert trevirke og bygningsisopor. Dette farlige avfallet må leveres direkte til IVAR sine gjenvininngsstasjoner på Forus eller Sele.

Grovavfall
3 ganger pr. år pr. abonnement, kan beboere i Randaberg bestille henting av grovavfall via https://www.hentavfall.no/rogaland/randaberg/. Grovavfall er avfall som ikke får plass i vanlige bosspann eller innkastluker til nedgravde containere. Det kan også være gjenstander som er fullt brukbare, men som du ønsker å bli kvitt. Les mer om denne ordningen på vår hjemmeside.