Frå nasjonaldasfeiringa i Randaberg i 2019.

17. mai 2023 i Randaberg

Av: Kommunikasjon
Publisert: 10.05.2023
Her er programmet for nasjonaldagsfeiringa i Randaberg.

I år som i fjor skal randabergsbuen feire nasjonaldagen på Viste.

Parkering

• Det er minimalt med parkeringsplassar ved Vistestranda. Vi tilrår alle om å bruke parkeringsområda ved Randaberg Arena, Randaberghallen, tomta til gamle Harestad skule, Coop Mega eller torget i sentrum.
  • Det er ikkje tillatt å parkere i togruta.
  • Sentrum blir stengt for trafikk. Vi ber om at bilistar kjem køyrande frå Grødem/E39 dersom det er behov for parkering.
  • Torvmyrveien stenger klokka 09.00. Vi ber om at ingen parkerer på vegen.

Gratis buss

• Frå kl. 12 til 15 går det skyttelbuss frå Viste til Randaberg sentrum.
  • Sjå etter ein kvit buss, som vil gå i gratis trafikk til sentrum.
  • Påstigning ved busshaldeplassen ved Viste barnehage.

Programmet:

• Kl. 08.00: Flaggheising i sentrum ved NSF-speidarane. Randaberg Musikkorps spelar på torget. Appell ved ordførar Jarle Bø. Flaggheising ved Harestad skule.
  • Kl. 09.00: Randaberg sentrum blir gjort klar for tog. Vegar inn blir stengt fram til kl. 11.00.
  • Kl. 10.00: Toget startar.
  • Kl. 11.00: Salgsboder og leikeområder opnar når toget er oppløyst ved Viste. Stafett for 5. og 6. klasse. Tautrekking for 7. klasse.
  • Kl. 11.15: Festprogrammet startar. Korpsa spelar.
  • Kl. 11.20: Velkommen og praktisk informasjon.
  • Kl. 11.25: Allsang med «Ja, vi elsker». Randaberg Musikkorps og Randaberg Skulemusikkorps spelar opp, saman med Randaberg mannskor og Randaberg yngre mannskor. Kiosksalg og leikar held stengt under nasjonalsangen.
  • Kl. 11.35: Tale for dagen ved ordførar Jarle Bø.
  • Kl. 11.45: Sang av Randaberg Mannskor og Randaberg Yngre mannskor, "Gud signe Norges land" og "Fagert er landet".
  • Kl. 11.55: Tale ved prost Tomas Mjelde Røsbak.
  • Kl. 12.05: Song av Grødem Barnegospel og Minising.
  • Kl. 12.15: Tale ved elevar frå Goa skule: Henrik Bjørkheim, Håkon Sivertsen Lauvsnes og Emil Røyneberg Pedersen.
  • Kl. 12.25: Song av Erle Haaland Vik-Mo. Pause frå scena.
  • Kl. 13.00: Premiering.
  • Kl. 13.00: Eldrefest på Ventilene Viste Strandhotell. Servering av smørbrød, kaffe og kake. Tale ved ordførar Jarle Bø, festtale ved kommunedirektør Anne Berit Berge Ims. Påmelding til Helselaget, telefon 92 28 96 98 eller e-post: an_k_lar@yahoo.com (Anna Kristin), telefon 93 08 60 54 eller e-post: Valen.lund@lyse.net (Marit Valen). Svar innan mandag 8. mai. Maks 100 personar kan delta. Hjarteleg velkomen!
  • Kl. 18.00: Nasjonalfest på Forsamlingshuset. Sang av Randaberg mannskor. Festtale, enkel bevertning.

Togruta

Kart togruta najsonaldagsfeiring 2023

Kart: Toget startar frå Torvmyrveien, går til Jon Torbergssonsvei og vidare til Vistnesveien. Held fram langs Visteveien til Vistestranda.

Togoppstilling
(Det kan kome endringar)

• Veteranbil som skal lede toget
  • Flaggborg ved NSF-speidarane
  • 17. mai-komiteen (Emil Nedrebø, Idar Kolnes Goa, Merete Økland Espedal, Kjersti Flatebø, Eivind Vistnes, Robert Raustein, Reidun Irene Bjordal og Svein G. Sørnes).
  • Randaberg musikkorps
  • Kommunestyret