Nye lærlinger i Randaberg, sammen med ansvarlige for lærlingene i kommunen. Fra venstre Åse Nilsen Harestad (rådgiver, Oppvekst), Silje Odland, Selma Simonsen Viste, Synne Nilsen Valle, Sander Hansen, Celina Gundersen, Jonas Ege, Emily Louise Asbjørnsen-Lee, Guro Løwén Heradstveit (HR/personalrådgiver, Personal- og organisasjon) og Elisabeth Moe (fagutvikler, Helse og velferd). Ikke til stede: Faraidon Nazari og Anders Løvås.

Velkommen nye lærlinger

Av: Kommunikasjon
Publisert: 17.08.2022
Onsdag møtte kommunens nye lærlinger til oppstartsmøte på kommunehuset. Dette er lærlinger i helsearbeiderfaget og barne- og ungdomsarbeiderfaget.

Randaberg kommune tar denne høsten imot ni personer som skal ha sin læretid i den grønne landsbyen.

På kommunehuset ble de nye lærlingene ønsket velkommen til kommunen, og fikk samtidig med seg noen råd på veien fra personalavdelingen og fra lærlingeansvarlige i Oppvekst og Helse og velferd.

Lærlingene er i alderen 17 til 32 år, og læretiden er to år i kommunen.

Alle lærlingene i Randaberg kommune har egne instruktører ute på den enkelte arbeidsplass, dyktige fagfolk som kjenner hverdagen lærlingene skal bli en del av, og som gjør en viktig innsats i å forberede lærlingene på yrkeslivet.

Dette er de ni nye lærlingene, som starter sin læretid 17. august i Randaberg kommune:

• Celina Gundersen (18), Solbakken sykehjem
  • Faraidon Nazari (22), Solbakken sykehjem