Utvidet frist for å søke kommunal støtteordning

Publisert: 03.10.2020
Randaberg kommune har utvidet fristen til 10. oktober med å søke kommunalt næringsfond (covid-19).

Randaberg er tildelt 1,43 millioner kroner fra regjeringens krisepakke, fase tre, for å styrke det kommunale næringsfondet. Målgruppen er bedrifter og næringsaktører.

Denne tildelingen skal gjøre det mulig for kommunen å legge til rette for økt aktivitet, sysselsetting og verdiskaping.

Det kan gis støtte til ulike bedriftsrettede tiltak, samt prosjekt og satsinger som kommunen velger å gjennomføre i egen regi.

Nå utvides fristen til å søke om midler fra denne potten til 10. oktober.

Gå inn her for å søke på støtteordningen

Tildelinger skjer med bakgrunn i
midlertidig forskrift om tilskudd til kommunale næringsfond, som følge av covid-19-utbruddet, og retningslinjer for kommunalt næringsfond i Randaberg kommune.

Søknader
Søknad med nødvendige opplysninger og vedlegg skal sendes inn via www.regionalforvaltning.no, ikke direkte til kommunen.

Behandling
Søknadsportalen er åpen til og med 10. oktober.

Eventuelle restmidler, som ikke blir fordelt i ordinær søknadsrunde med frist 22. oktober 2020, vil en kunne søke på fortløpende etter dette.

Har du spørsmål,
kontakt rådmann Magne Fjell, e-post: magne.fjell@randaberg.kommune.no, tlf. 915 56 545.