Tilskuddsordning Randaberg 100 år

Publisert: 25.01.2021
Randaberg kommune ønsker å oppmuntre innbyggere i Randaberg til å engasjere seg og bidra i jubileumsåret 2022.

- Vi gir derfor støtte til arrangementer, utstillinger, utgivelser og andre prosjekter knyttet opp mot fire hovedmarkeringer gjennom jubileumsåret, opplyser Ellen Marie Steen Innvær fra kulturkontoret i Randaberg kommune.

De fire hovedmarkeringene er:

1. Vinter i Landsbyen. (Folkefest i sentrum i uke 5).
  2. Landskapsfestivalen 8.–12. juni. (Ulike arrangement, markeringer og utstillinger i hele kommunen).
  3. Bursdagsfest i sentrum 1. juli. (Kanskje kommer Kongen?)
  4. Jubileumsuke i Varen kulturscene i september. (Jubileumskonsert og ulike jubileumsarrangementer).

Søknadsfrist: 1. april 2021.

Gå til søknadsskjemaet

- Den kommunale støtten kan normalt ikke overskride 50 prosent av totale utgifter. Men i enkelte tilfeller kan det  innvilges et høyere tilskudd, sier Ellen Marie Steen Innvær.