Ta kontakt med ordføreren

Ordfører Jarle Bø ønsker å være tilgjengelig for innbyggerne og bedriftene i landsbyen. - Ta derfor kontakt, dersom du lurer på noe, sier han.

Vår nye ordfører, Jarle Bø fra Senterpartiet, er født 22. juni 1979. Han fylte med andre ord 40 år denne sommeren. Han er utdannet byggmester og byggeleder, driver gårdsbruk på Bø og kommer fra stillingen som nærings- og havnesjef i Hå kommune.

16 år i politikken
    Jarle Bø har vært kommunestyrepolitiker i Randaberg i 16 år. I perioden 2011-2015 var han også varaordfører. I tillegg er han innvalgt på fylkestinget.

Jarle Bø ønsker et sterkt sentrum i Randabergpolitikken, og er derfor i et valgteknisk samarbeid med KrF (som har varaordføreren), Høyre og Venstre i den kommende fireårsperioden.

Ordfører for hele landsbyen
    - Jeg gleder meg til å ta fatt på ordførergjerningen i landsbyen. Dette blir spennende. Selv om jeg er ny som ordfører, har jeg tidligere vært varaordfører. Jeg kjenner derfor til noe av arbeidet som venter meg.

- Det er viktig for meg å være en ordfører for hele landsbyen. Å være tilgjengelig er noe jeg brenner for. Og i de aller fleste tilfeller finner vi tid til en prat, sier den nye ordføreren.

- Ta kontakt
    - Det er i kommunene folket lever livene sine, og det som er viktig for én av våre innbyggere, eller for en bedrift, er viktig for meg, sier Jarle Bø.

- Innbyggerne og bedriftene er hjertelig velkommen til å ta kontakt.

Kontaktinfo
    For å få tak i den nye ordføreren, er det nok enklest å ta en telefon til servicetorget, tlf. 51 41 41 00, eller sende e-post direkte til: jarle.bo@randaberg.kommune.no.