«Sommer i Randaberg 2022» - tilbud om ferieaktiviteter for barn og unge

Av: Kommunikasjon
Publisert: 30.05.2022
Lurer du på hva du skal gjøre i skoleferien? Det skjer mye kjekt i Randaberg i sommer!

Sommerprogrammet for barn og unge strekker seg gjennom hele sommeren, fra 25. juni til 14. august:

• Uke 27-28: Dagtilbud i regi av Randaberg kommune
  • Uke 26-28: Småjobbsentralen
  • Uke 25-32: Aktivitetspark i Vår Energi Arena Randaberg
  • Uketilbud i regi av lag og foreninger

Her kan du lese om alle tilbudene

Du kan delta på fotballskole, tenniscamp, speidersommerferie, sandvolleyballskole, eller e-sport.

Vår Energi Arena Randaberg har åpent gjennom sommeren. Hele hallen blir en aktivitetspark, og best av alt er tilbudet gratis for alle under 16 år!

Fritidsavdelingen i Randaberg kommune har tilbud om aktiviteter i uke 27 og 28. Bli med på SUP, ridning, Air By Bolder, sykurs, trial eller 3D-printing.

Småjobbsentralen formidler småjobber mellom ungdom og privatpersoner, og har åpent i uke 26, 27 og 28. Tilbudet er for deg som er 13 år og eldre.

Noen kan ønske å delta, men blir hindret av familieøkonomi. Alle tilbudene har friplasser. Ta kontakt med avdeling Fritid, eller arrangøren av de ulike tilbudene, så finner vi en løsning.