Informasjonsmøte om Randaberg Turlag

Tirsdag 5. oktober kl 18.00 skal vi starte et nytt turlag i Randaberg. Alle er velkommen til Varen kulturscene for å høre mer om det som skal skje.

Turlaget blir det åttende turlaget i Stavanger Turistforening (STF) og allerede ved oppstart har STF/turlaget 700 medlemmer i Randaberg kommune.

• Sted og tid
      Varen, Randaberg kulturscene 5.oktober kl 18.00 - 20.00

• Påmelding for alle                                                                                                                                      Her er lenke til påmelding
    • Har du spørsmål?
      Ta kontakt med Anne Katrine Lycke
      E-post: annekatrine@stf.no, mob. 416 70 108

Det er mange gode grunner for å etablere Randaberg turlag akkurat nå og dette får du høre mer om på møtet:

INNLEDNING
    Anne Woie er styremedlem i STF og vil lede møtet.
    • Velkommen til Randaberg v/ ordfører Jarle Bø
    • STFs store satsing på kyst – og nærfriluftslivet v/ daglig leder Preben Falck
    • Randaberg kommune 100 år i 2022 v/ kultursjef Anders Jaarvik
    • Dagsturhytte – hva er det? v/ prosjektleder Atle Skrede

DET NYE TURLAGET
    • Valg av interimsstyre.
    • Remerking 10 nærturer. STF har samarbeidet med kommunen om å merke 10 nærturer. Disse har et sterkt behov for løypefaddere.
    • NY dagsturhytte på Vistnes! Turlaget vil få ansvar for å ha tilsyn med denne og å skape aktivitet. Her er spennende muligheter for alle.
    • Turer og aktiviteter. Kanskje du vi være med som turleder eller hjelpe til å turer og aktiviteter? Vi vil gjerne øke turtilbudet til både barnefamilier, ungdom, voksne og eldre.
    • Flere frivillige som vil være med eller kanskje du bare er nysgjerrig? Det er bare å komme på møtet. Du er med på så mye eller lite som du selv ønsker.

Hjertelig velkommen! Enkel servering.

Vi følger gjeldende smittevernregler. Husk påmelding!