Randaberg kommune vil snakke med deg!

Publisert: 12.11.2020
Randaberg kommune ber om innspill til hvordan vi kan nå ut med viktig informasjon.

Vi har derfor sendt ut en SMS til alle innbyggere med invitasjon til å delta i en enkel spørreundersøkelse. Undersøkelsen er åpen fram til 19. november.

Klikk her for å bli med i spørreundersøkelsen

- Er vi på rett vei?
Undersøkelsen vil blant annet ta for seg om du opplever at det er enkelt å få kontakt med kommunen din, hvordan du ønsker å motta informasjon og hvordan du kan kommunisere med oss.

- Randaberg kommune har de siste årene satset på flere digitale kanaler, med nye nettsider og aktiv bruk av sosiale medier. Vi ønsker nå å finne ut om vi er på rett vei, sier Tone M. Haugen, kommunalsjef Kommunikasjon og demokrati.

Håper mange deltar i spørreundersøkelsen
- Undersøkelsen inngår i arbeidet med vår nye kommunikasjonsstrategi. Vi håper at så mange som mulig vil delta i spørreundersøkelsen, som også blir lagt ut på hjemmesiden vår, på Facebook og på Twitter, avslutter Tone M. Haugen.

SMS-en som er sendt ut til innbyggerne ser slik ut:

Bildet: Kommunalsjef Tone M. Haugen ønsker å vite om Randaberg kommune er på rett vei når det gjelder å kommunisere med innbyggerne.