Odd Rune Lande er vår nye IT-sjef

Publisert: 15.01.2021
Odd Rune Lande (44) ble i denne uken ansatt i midlertidig stilling som IT-sjef i Randaberg kommune. Han starter i stillingen umiddelbart.

Odd Rune Lande begynte i Randaberg kommune som IT-konsulent i april 2016, etter at han kom fra jobb i IKM-konsernet på Sola.

- Odd Rune kjenner IT-driften svært godt og vi er sikre på at vi nå har god kontinuitet og trygg styring av dette viktige fagområdet fremover, sier kommunalsjef Tone M. Haugen i Kommunikasjon og demokrati.

Randaberg kommune jobber nå parallelt med å finne en intern løsning på hvordan de skal organisere digitaliseringsarbeidet i kommunen.

- Vi kommer til å skille IT-drift og digitalisering mer fremover, men dette er noe må vi bruke mer tid på før vi konkluderer, sier Tone M. Haugen.

Bildet: Odd Rune Lande.