Ny politisk møterunde

Denne uken er det ny politisk møterunde. Oversikt over møtedager og tider får du her.

Vær obs på at enkelte av møtedagene og møtetidspunktene er endret fra tidligere. Slik blir møterunden denne uken:

Tirsdag 21. januar:

Onsdag 22. januar:

Torsdag 23. januar:

Fortløpende møter torsdag formiddag
    Møtene torsdag formiddag går fortløpende fra kl. 08.30. Vi kan derfor ikke gi eksakt starttid for møtene i Kommuneplanutvalget og Administrasjonsutvalget, men vi vil holde publikum orientert om møtestart via oppslag underveis i web-TV-sendingen.

Møt opp, eller se på web-TV
    De politiske møtene er i kommunestyresalen på kommunehuset og er åpne for publikum. Du kan også følge møtene i begge hovedutvalgene, Formannskapet og Kommuneplanutvalget direkte på Randaberg kommunes web-TV. (Møtene i Eldrerådet, Råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne og Administrasjonsutvalget sendes ikke på web-TV).

Politiske gruppemøter
    De ulike politiske partiene har gruppemøter på kommunehuset mandager til disse tidene:

• Frp, KrF, H, MDG og V: Møtestart kl. 19.00.
    • Ap og Sp: Møtestart kl. 19.30.