Kommunal påskjønning for kulturprestasjoner 2020

Publisert: 30.11.2020
Det er igjen den tiden på året da kommunen ønsker kandidater til heder for kulturprestasjoner. Frist for å melde inn kandidater er 10. desember.

Kriterier:

• Kommunens hederstegn kan tildeles enkeltpersoner eller lag fra Randaberg som har vunnet eller tatt medalje i offisielt Norgesmesterskap, Nordisk mesterskap, eller deltatt i Europamesterskap, Verdensmesterskap eller Olympiade som representant for Norge.
  • Kommunal påskjønning kan også gis til enkeltpersoner eller lag som har oppnådd offisielle allmennkulturelle prestasjoner med nasjonal eller internasjonal anerkjennelse.
  • Individuelle utøvere blir hedret i hjemkommunen selv om disse tilhører klubber/lag i andre kommuner. Deltakere i lagidretter hedres i lagets hjemkommune.

Koronapandemien har satt en stopper for mange mesterskap dette året. Men for dere som har kandidater ber vi om at dette meldes inn på e-post til ingunn.moa@randaberg.kommune.no innen 10. desember 2020.