Kommunal påskjønning for kulturprestasjoner 2019

Vi ber om tilbakemelding på aktuelle kandidater for kommunal påskjønning innen 12. desember.

Kommunens hederstegn kan tildeles enkeltpersoner eller lag fra Randaberg, som har vunnet eller tatt medalje i offisielt norgesmesterskap, nordisk mesterskap, eller deltatt i europamesterskap, verdensmesterskap eller olympiske leker som representant for Norge.

Kommunal påskjønning kan også gis til enkeltpersoner eller lag, som har oppnådd offisielle allmennkulturelle prestasjoner med nasjonal eller internasjonal anerkjennelse.

Individuelle utøvere blir hedret i hjemkommunen, selv om disse tilhører klubber/lag i andre kommuner. Deltakere i lagidretter hedres i lagets hjemkommune.

Tilbakemelding om aktuelle kandidater gis til Randaberg kommune, Kultur, postboks 40, 4096 Randaberg, eller via e-post: post@randaberg.kommune.no.

Frist for tilbakemelding: 12. desember 2019.